i will folo u~

August 19, 2009

kadang-kadang, terase yg sepuloh jari tangan ni x ckup nak wat keje

betol!! encikBANGLA penah terpikir yg 10 jari tangan kite ni mmg x ckup...
sampai terpikir kalau ade 94 jari kan senang, 1 jari utk 1 butang keyboard...
tp, Allah dah jadikan kite sebaik2 kejadian, msti ade hikmahnye 10 jari ni...
jadi, bersyukurla sbb kite ade jari, ade org yg xde jari tu lg kesian... ^(-_-)^



sepertinya, hari-hari ini kau makin menjauh dari aku
kau dah tak gemar aku, atau aku yang makin hanyut?

klik sini kalau nak taw ape yg buat encikBANGLA x cukup jari!!

7 komen anda:

aira hanneY said...

cian die..ta ckop tdo=(
most of all,jg kchtn~

Jun said...

sebok ye, smpai x cukup jari? hahaha...Tuhan dah bg cun ler ader 10 tu..kalau lebey kang, sure kena join sarkis sbb ade 94 jari, duit masuk gak ler..ekekeke...

lyndadyana said...

eee...
tatot la..

aira hanneY said...
This comment has been removed by the author.
encik BANGLA said...

k. jun:huhu...bz la sket skrg ni...tp xpe,asal ade fulus..hihi

lynn:kamu dr semlam lg takot...pe la...

han:da, da tido da...ukey nt kite burak ea...( >_< )

dodot said...

ish2 ko ni dah hanyut laa...

encik BANGLA said...

dot: ko tau aku hanyut, tp ko xnak tarik aku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...