i will folo u~

August 25, 2009

aku tau la ko rindukan aku, sebab aku pon rase2 mcm rindu je kat ko kot

emosi dalam keaadan bercelaru skrg ni...
mungkinkah kerana x cukup juadah berbuka??
x pon, sebab bende tu kot... <(o_O)>



mereka cakap, kamu berdua nampak bahagia hidup bersama~
die cakap, die terase kebahagiaan menjalin hubungan dengan aku!
kau cakap, kau nampak dah sinar harapan kejayaan hubungan kami~
aku cakap, aku tau semua tu, tapi macam mana dengan hubungan kita?

7 komen anda:

eM. said...

keep on smiling..beli mkn kt JBJ je..kita semua kan tgh bajet!!!

aira hanneY said...
This comment has been removed by the author.
encik BANGLA said...

em: (^_^)

an: (o_O)

aira hanneY said...
This comment has been removed by the author.
encik BANGLA said...

han: ^(-_-)^ dont mention it

Merg@s_Tua said...

i smell sumthing laa..

huhu

encik BANGLA said...

merg@s: huhu~ wad d' u smell?? nasi lemak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...