i will folo u~

August 7, 2008

sori

ikhlas dr aku...
maafkn keterlanjuranku...
ribuan ampun dan maaf...

kpd famili aku...
kpd kwn2 aku...
kpd lecturer aku...
kpd org yg tersyg...
kpd semua org...

dari dasar hati aku...
maaf...

8 komen anda:

i M a Z a i M i said...

sye pun nak minta maaf gak..sbb kdg2 x sedar ade wat silap =)

Asyraf Azizan said...

aku pun...

n a b i l a a t h i r a said...

same2 ampun dan maaF =))

eM. said...

mmg pun..i did too many wrong thing to love ones.sorry for hurting u all.

hamidah mubin said...

wei hari raya ker?

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Weh sori, aku terdesign gak seswatu dari ilham ko hahahaah~ LAgi satu, sori ar aku terbaling pisau kat blakang ko aritu ahaks~ 0-0

Unknown said...

jap2... linkkan pd blogger baru kita IJUD.. www.ijusam.blogspot.com

dia nak tau cmane kehidupan seorang blogger.. jom serang dia.

encik BANGLA said...

aku dah link die la...lg satu...
link ko bg tu slah la...

www.ijudsam.blogspot.com la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...