i will folo u~

August 16, 2008

Menjadi seperti yg kau minta

Maafkan aku tak bisa memahami maksud amarahmu
Membaca dan mengerti isi hatimu...

Ampuni aku yang telah memasuki kehidupan kalian
Mencoba mencari celah dalam hatimu...

Aku tahu ku takkan bisa
Menjadi seperti yang engkau minta
Namun selama nafas berhembus
Aku kan mencoba
Menjadi seperti yang kau minta...

Aku tahu dia yang bisa
Menjadi seperti yang engkau minta
Namun selama aku bernyawa
Aku kan mencoba
Menjadi seperti yang kau minta...

Seperti yang kau minta...

p/s: lagu ni betul2 bermakna pd aku sbb lagu ni betul2 kena dgn situasi yg selalu aku hadapi skrg ni...

5 komen anda:

i M a Z a i M i said...

sye sentiasa akn doakan yg terbaik utk shbt2 sye..semoga kamu dpt ape yg kamu pinta =)

i M a Z a i M i said...
This comment has been removed by the author.
eM. said...

apa kamu pinta itu akan tercapai kerana kamu berhak meminta spt org2 lain.dgn izin dari-Nya.

Edward The Great said...

insya Allah

pjoe said...

ko nak join x blog booolan???
kat sini ko buleh gak send post n promot blog ko....
nak promot ko nyer baju pun boleh kat cnie....
Nak maklumat lanjut tgk ler http://booolan.blogspot.com/
klu nk join bagi email n alamat blog nie...
Ini haya jemputan jer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...