i will folo u~

December 14, 2010

ni kawan ko yang nak kahwin ke ko yang nak kahwin??

saLam~

ahad lepas dapat jumpe kawan2 sekolah
dah dekat 5 dah tahun kitorang x jumpe
wlawpon x sume ade tapi encik still hepi
bile la agaknye dapat jumpe lg?~ (o_O)?



sabtu lepas encik kerja sebagai event crew untuk Canon Family Day
join creative team n kerja kitorang buat henna tattoo n face painting
sbb tu la tangan encik ade inai(teammate experimen gune tgn encik)
pastu mase pegi my bestfriend wedding ahad lpas ade la kawan tanye
'ni sape yang nak kahwin ni??'


tp pade awek2 cun sume~ jgn risau~ encik belum nak kahwin lagi~
so~ kalaw korang takut terlepas~ cepat masuk minang encik cepat~

gamba hari ahad lepas ade kat sini ha

p/s~ 1st time wat henna tattoo~ best!!
pp/s~ congrats to my best friend Honey~

Q

6 komen anda:

diana handsome said...

hahahahahaha asal feminin sangat henna tattoo ko weh. i like !

encik BANGLA said...

haha~ aku mangsa keadaan doh~ membe aku cakap nak wat naga~ pastu jd bunga~ cis sungguh!

diana handsome said...

hahahah dah dah la. aku tau mesti ko yang request punya. benda tu atleast setengah jam atas tangan ko kan. eh bile tengok betul2. macam naga la weh ! fuyoooo

Fær.han/Unown F/Gyan said...

ler, asal ko x bwat gaia seal orochimaru ker~ :p

encik BANGLA said...

diana~ ye la~ dah die da wat tu~ aku bia je la kering~ naga la sgt kan? naga kepala bunga~

encik BANGLA said...

gyan~ x terpikir lak aku aritu~ adui~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...