i will folo u~

February 13, 2010

sedang kamu berlari ke pantai, aku pula berlari ke pulau

saLam...

sunyinya blok baung time cuti
tp xpe,bagus la korg sume blik
laju sket internet sni... \(>.<)/



gamba ni bukanla na citer psl encikBANGLA suke mkn durian,
dan xde niat pon nak citer pasal musim durian akan menjelang,
apetah lg nak ajak korg pegi seludup durian kat ladang UPM tu,
tp sbenarnye, encikBANGLA nak citer sket pasal durian runtuh,
korg penah dpt durian runtuh x? penah x tibe2 dpt duit yg bnyk?
penah x tgh jalan2 tibe2 jmpe lak kamera DSLR sebijik? penah x?
ataupon korg cek balance akaun tibe2 dalam tu ade RM 3,879.04?

pernah x?

p/s: kalaw la encikBANGLA dpt mcm tu, lens Line merah la...

Q

10 komen anda:

et said...

xpernah.tp,wa suke durian.hoho.

penunggangMALAM said...

ak pon suke durian gak...
penah la dpt, jumpe duit dlm sampul ang pow kat tepi jalan..seratus kot...

balam said...

RM 3,879.04??? wow! leh open table r pasni bro~

encik BANGLA said...

et~ encikBANGLA pon suke durian~

encik BANGLA said...

pM~ waa...lucky la tu jumpe seratus tepi jalan~

encik BANGLA said...

balam~ klw ade btol2, mmg r boleh...hahaha~

eM. said...

haiiip....simpan senyap2 duet kalau ada..

Quon quon said...
This comment has been removed by the author.
encikBANGLA said...

em~ dah xde da...sbb tu la boleh kecoh~ haha~

encik BANGLA said...

quon~ klw ade lebih nt b bg...(@_n)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...