i will folo u~

December 15, 2009

lilit lilit lilit lilit lilit...cane nak bukak balik??dah makin serabut ni!

entah utk kali ke berapa
encikBANGLA cuba lari
tapi die dtg balik semule
cane nak wat ni?? ,(-_-),


hidup kite sume ni ibarat roda, kejap kat atas, kejap kat bawah... kejap sakit, kejap baik... kejap sedih, kejap suke... kejap kiri, kejap ke kanan... tp, ade yg penah berkate, klw kite asek dok kat bwh je, nape?? mungkin roda tu bocor, mungkin roda tu rosak, atau mungkin roda tu tengah di'repair'...papepon, sebnarnye klw kite da lame sgt dok kat bwh, pikir positif yg x lame lg roda tu akan ditukar dgn roda baru nt, n kite akan kembali ke atas semula.
p/s: langit ari semalam biru gile, kan best klw pg shooting...

Q

5 komen anda:

NyNaA said...

kdg2 stgh halkite xkan dpt lari..tp kita wat2 xtau..n cool je..sebab bende tu akan selalu menguji..so tabahkan hati ye bersama org tersyg k

Merg@s_Tua said...

wah..sejak bila kamu jadi motivator ni,bangla?

cayalah..bersemangat lak aku rasa.. :p

et said...

haha..bese dgr quotes idup cam roda, kejap atas, kejap bwh..arini 1st time ade tmbhn gtu..bez2..^^

AKU said...

sebenarnya kite berkongsi roda kehidupan kite dgn org lain...org tu akan berada di puncak bile kite di dasar, tenggelam bile kite timbul...so, bile di atas beringatlah dgn org di bwah, dan bile kite di bwh, berusahalah utk ke puncak semula...

aiRa hAnneY said...

life's a climb, but the view is great~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...