i will folo u~

November 10, 2009

baring kat pantai sebuah pulau sambil merenung bulan kat langit...best x?

ngidam itu n ini, mcm2 bende, boring
perot lapo, duit kering, cane nak mkn
mate ngantuk, tp tgn still nak menaip
nak update, xde cite baru... (=_=) zZ



bukannya aku x nak ucapkan tahniah pd ko
aku harap ko x terasa,wlw kwn len mengata
fahamla keadaan aku,aku x berkesempatan
cucu sendiri pun aku x sempat ucap tahniah
ini kan pula kau...walau kau kawan baik aku

p/s: multimedian, korg ade tips utk animation x?
pp/s: hope my atok will get better soon... Amin...
ppp/s: henfon nokia encikBANGLA kaler pink la

Q

7 komen anda:

Q said...

nnt g beach k~
my bracelet pun kaler pink tho~

lyndadyana said...

hoho...
en bangla suda ade cucu ka???

aDyLLa OmaR said...

best kot..try ar g pntai musim tgkujuh..erkk~

Anonymous said...

Gi pantai rumah dila ade tandas 3o sen. Pantai tu tak best sangat, tandas tu yg mahal

dot said...

hahah aku tau sape anon ni,, hahah

aDyLLa OmaR said...

hahah..aku taw sape anon ni jugak..cehss..tape2~ =PP

akim91 said...

klu dpt ddk kt pntai fuhh..best 2..
tmbh plak tgh2 stress..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...