i will folo u~

June 12, 2009

gelap??? xpe...encik bangla kan ade...

lepas sorang, sorang lg, pastu ade lg, nt ade lg...

binasalah hati, dipijak mati, terbakar
biarpun sendiri, terus gigih berlari
padahal kaki-kaki diheret ke lahad
dah patah kaki, mengengsot lagi
ubat dibuang, pahit, mual, alasan
dah malap,tetap nak terus berlari
dan lilin-lilin itu pun terus terbakar

6 komen anda:

eM. said...

jgn jadi lilin yang membakar diri lagi!!

dodot said...

em.. ade org yg tolong bakarkan...

beb,, ni untuk ko,,,

mati akal,, tuk fikir...
gila dunia buat aku mual,,,
ada ko,, aku akan lari,,,
tapi kena ada ko,,,,

beelathira said...

aku cuba taknak jadi sorang lagi tu..selagi ada daya =)

walau kalau aku jadi sorang lagi, kita tetap sahabat sampai mati kan..

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Kalo ko ada gasolin, ko leh sebarkan api ko, so xdela terbakar sorg2 ^_^

encik BANGLA said...

em:kdg2 kite trpakse menerang kan keadaan tp, skrg da xnk jd lilin, nk jd chandelier~huhu~

dot:ni utk ko:~

klw ko pg sini,sinila tmpt aku
klw ko pg situ,situla blik aku
klw ko pg sana,sanala umah aku
klw ko xde,aku nk pg mne???

bell:klw ko jd lg sorg tu, ko igt ak nk kwn lg dgn ko pasni??
ahaks~

gyan:mne de aku trbakar sorg2~
ramai kot aku bakar~
ahaks~

bellverse said...

walaupon orang demi seorang yang hilang...tapi masih ada lagi yang ada.tapi bila yang utama takda..yang bawah tak kan wujud lagi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...