i will folo u~

June 17, 2009

aku x pernah sangka yg kau yg kau akan hilang tinggalkan aku hari ni

aku pernah cakap dulu, aku mmg x pandai pujuk org...sori...
dulu kite bertujuh, seingat aku, kite kwn baik kan? aku harap skrg ni pon same. pernah dulu satu mlm kite berbicara, pasal mase depan, milah bertanye, korg rase antra kite, sape yg akn kawen dlu? saleh!!! pantas bedah menjawab. tp dibidas oleh abu, mestila khairil, katanye. tp ali pulak len citenye, die sokong 100% pandangan bedah. shahrul plak mnyokong abu, khairil yg akan kawen dlu katenye. perbalahan berlaku. saleh xde di situ, die bkn la geng melepak kite, die geng stadi kite. khairil ade tp die diam sprti aku, mls nk mencelah. akhirnya kite x jgk jumpe jwpan muktamad. mase berlalu pantas, aku x pernah sangka antara kite, akhirnya aku yg ke jinjang pelamin dlu, dgn milah plak tu...........tp knape korg sume pakat xnk dtg majlis aku??!!

9 komen anda:

Jun said...

akak konpius sket..tp x per la..citer ni ade maksud tersirat k? nway..jodoh pertemuan ajal maut semua bukan kita yg tentukan kan? tp kita boleh plan sebaik mungkin..
nway, kalu betul tiba masa nak kawen, jgn lupe jemput akak nih! hehehe

a'aina camilla said...

sbb sy pn kawen time tu..hahaha..

dodot said...

hahaha... watpe nk dtg ko kawin,,, jap2 masa tu anak aku dah ramai,,,

encik BANGLA said...

kawen ke aku nt??

beLL said...

bukan korang due kawen same2 ke??

encikBANGLA said...

sape kawen???

MaHieRa said...

aduh...
sape y kawin benarnye ni

lyndadyana said...

EncikBANGLA dah kahwin ke?frustnya!!!!!!!!!!!!huah!!!!!!!

lyndadyana said...

EncikBANGLA dah kahwin ke?frustnya!!!!!!!!!!!!huah!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...