i will folo u~

January 13, 2009

cute's blogger award

aku dpt AWARD...heh~
Peraturan untuk
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag menerima award ini ialah:


1)

2) diTAG oleh adek miya, aku tak brape nk knal sgtla, tp yg penting adek miya nie TAG aku, so thanx adek miya...ngee~

3)sepuluh fakta pasal aku~
~firstly, bnyk sngt bnda yg aku suke buat~
~aku suke mlukis, katun la espcialinye~
~aku suke mngambek gambar org~
~tp, aku x suke diamek gamba~
~aku suke blakon, teater la slalunye~
~aku suke bersukan, xkesah sukan pape~
~bg aku hnye ade dua genre muzik, best & xbest~
~aku suke bckap, sori klw bosan dgn sore aku~
~aku x suke org ckp xelok pasal kwn aku~
~blog adelah tempat aku jadi diriku~

4) 10 penerima AWARD ini seterusnye dari aku~
photographic mind of moonsyi
from.thougths.to.words
aku mahu kata tentang sesuatu
http://poorloggerblogger.blogspot.com/
dear blog,
Stalker Manuscript
Rubi's Empire
YUMMYLICIOUS
+ c O L O u r o F L i F e +
kuehbakar
5) kepada kawan2 bloggers yg tertera di atas, TAHNIAH n selamat berTAG...heh~

0 komen anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...