i will folo u~

December 6, 2008

kotak...kucing...dan taiknye...

malam itu ketika saya baru pulang dari tempat keje..ternampak la seketul kotak yg cantik rupa parasnye dan tidak bocor..terdetik di dalam hati saya ingin menjadikan kotak itu sesuatu objek yg bergune,maka saya pon mencapailah ia..ketika saya nak mbuka pintu bilik,saya meletakkn kotak itu ke bawah kerana x ckup tangan.."ko tunggu sini ye,"kata saya pd kotak itu..saya keluar semula utk ke tandas,saya nampak met sudah pon bermastautin di dalam kotak itu.."ko duduk boleh,jgn berak plak..jap g aku nak pakai"..sekembalinye saya dr toilet,kelibat si met sudah xkelihatan..yg ade cumelah taiknye di kotak saya yg kononnye ingin jadi objek bergune..cheit~

p/s:moral kite utk entry kali ni:jgnlah kite letak kotak di luar bilik..hoh~

0 komen anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...