i will folo u~

December 11, 2012

cuti cuti cuti, banyak betul cuti kat Malaysia ni kan?

~saLam~

kalendar atas meja encik tulis esok cuti deepavali
gile ke hape kalendar ni??
nasib baik encik x tertipu~ ( -.-')

Senarai cuti umum 2013 (Image source: Google)

ha, kat atas ni senarai cuti umum tahun depan,
klik gamba tu klw x cukup besar,
perubahan mungkin berlaku, sekian time kaseh.

p/s: pada budak2 selangor tu x payah poyo sbb esok cuti~ sehari je kot~

L

2 komen anda:

cik kaki ketawe said...

perghh..advanced...hahahaa...2012 belum tutup tirai..anda dah singkap cuti2 tahun depan...kalau zaman sekolah cuti lah yg paling aku heaven..tp sekarang rasa bosak cuti nie..hehehe...tunggu aku kerjaa..baru ade feeling nak cuti...=P

encik BANGLA said...

ya, kami yg dah keje ni mmg lah sgt2 feeling bile cuti~ huhu~ cepat2 lah masuk ke alam pekerjaan, baru lah knal susah senang dunia ni~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...