i will folo u~

May 6, 2012

repost: basikal klw xde tayar cane lah die nak jalan kan?

~saLam~

arini nampak ramai sgt org men basikal~
tu yang terasa nak repost citer basikal nih~
mule2 nampak budak balik sekolah naik basikal~
pastu nampak plak beberape org dgn 'fixie'nye~
pastu ade 2 org pakcik tgh berbasikal utk kesihatan~
n lastly mase balik umah ptg td~kuar2 je lif tibe2~ 
nyaris eksiden dgn budak kecik dgn traisikel die~

smart kan silhouette ni(sumber gambar dari Google)

karya lama nak kongsi kembali
adik aku ckp die nk beskal baru...
aku pon belikan die beskal baru...
x smpat smpai satu ari aku beli...
aku tgok x de brek da beskal tu...
aku nk marah tapi akak aku ckp...
xde brek pon,still boleh jln lg kn...
esoknye pagi2 ak cabut tayar die...

pastu die tnye cane nk jln cani??
aku ckap klw xboleh nk berenti, bek xpyh jln trus...
 p/s:dah lame jugak lah encik x nek basikal~

L

0 komen anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...