i will folo u~

May 11, 2009

kawan yang baik seumpama lampu jalan, bile kite kegelapan die terus menyala dan terus menyala sampai terbit sinar esoknya...

~tibe2,encik bangla rindu kat kawan baik die~

perbualan pertame kitorg, encik bangla still ingat lg...

"ape tengok-tengok??!!"
"takkan tengok2 sket pon x bleh?"

"memang pon x boleh!!"
"kedekut btul..."

"memang pon kedekut!!!"
"aku tengok org sbelah tu...perasan!!"


dari situ bermula satu perjalanan dua sahabat...

"zi, kenapa ko xnak jalan kat depan?"
"sebab aku takut aku tertinggalkan ko"
"bistu knp aku xleh jalan kat depan?"
"sebab aku takut aku x terkejarkan ko"
"sebab tu ko jalan dkat sebelah aku?"
"mestilah, sebab.. kite kan kawan,ney"

dan perjalanan itu masih belum lg bernoktah...

p/s: da 5 tahun kite kwn kan?klw la ko bace pe yg aku mngarut ni...huhu~

8 komen anda:

dotdlegend said...

ape yg ko ngarut ni??
hehe

tiba2 aku nak tahu apa yang kita leh stat borak?? hmmm

encik BANGLA said...

bile plak aku ngarut?

fazleena said...

alaa...sweetnyaa...

encik BANGLA said...

yes la sis~
i mmg sweet~
huhu~

penunggangmalam said...

kawan yang baik seumpama lampu jalan, bile kite kegelapan die terus menyala dan terus menyala sampai terbit sinar esoknya...

huhu...ayat ko ni klaka tp ade betulnye~

piko said...

haha
pahal tiba2 rindu ni

eM. said...

kesimpulannya:
jgn jadi batu.jgn lupa kawan.

encik BANGLA said...

huhu~
kpd kwn2 aku sume~
xkire kecik,tua muda~
aku rindu kat korg sume~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...